Segítség a Vaterázáshoz

Nem írták jóvá a befizetett összeget

Piacterünk naprakészen könyveli felhasználóink befizetéseidet. Kérjük, a számla befizetésekor vedd figyelembe, hogy a különböző fizetési módoknál rövidebb-hosszabb átfutási idővel kell számolni:
- Bankkártyával történő fizetésnél a tranzakció sikeressége után néhány percen belül jóváírásra kerül az összeg felhasználói fiókod egyenlegén.
- Banki átutalás esetén jellemzően az utalástól számított 2 munkanapon belül kerül jóváírásra a befizetett összeg felhasználói egyenlegeden;

Amennyiben a befizetett összeg nem került még jóváírásra, és a fent megadott határidők leteltek, úgy kérjük a bizonylat jól látható másolatát juttasd el részünkre. Ha netbankon keresztül utaltál, úgy kérjük, készíts képernyőmentést a tranzakcióról, mert a bemásolt sorokat nem tudjuk bizonylatként elfogadni.
A befizetést igazoló bizonlyat elküldéséhez vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, majd a megkeresést visszaigazoló automatikus üzenetünkre válaszolva csatold a bizonylatot. A csatolt fájl mérete ne haladja meg a 2 MB-ot, és formátuma lehetőleg jpg/png/pdf legyen.

Miért javasoljuk a bankkártyás fizetést a banki átutalással szemben?
- Mert az online kártyás fizetéshez nem szükséges internetbank szolgáltatással rendelkezned;
- Mert az online kártyás fizetés ugyanolyan SSL titkosítási eljárású, elkülönült oldalon történik, mint az internetbanki átutalás;
- Mert a bankkártyás fizetés menete gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb.

A Vatera ajánlásával:
Engedd meg, hogy felhívjuk figyelmedet a Simple online bankkártyás fizetési szolgáltatására, amellyel gyorsan és kényelmesen egyenlítheted ki számládat.
További információk a Simple online bankkártyás fizetésről >>

Fontos információk:
- Banki átutalás esetén a felhasználói fiókhoz tartozó egyedi számlaszámra kell utalni, ellenkező esetben a befizetett összeg nem kerül automatikusan jóváírásra.
- Postán kérhető rózsaszín csekken történő befizetés esetén a címhez szintén a felhasználói fiókhoz tartozó egyedi számlaszámot kell feltüntetni, ugyanis a Magyar Posta Zrt. csak így kézbesíti ki részünkre a befizetett összeget.
- A felhasználói fiókhoz tartozó egyedi bankszámlaszámot személyes menüd Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek oldalán találod meg.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!