Segítség a Vaterázáshoz

Mi az a részletes értékelés és hogyan működik?

A részletes értékelés segítségével a vásárlók négy szempont figyelembe vételével értékelhetik az eladók adásvétel során nyújtott teljesítményét.

A részletes értékelésnél négy csillag adható a partnernek, ha minden rendben zajlott; öt csillaggal értékelhető a valamilyen szempontból kiemelkedő teljesítmény.
Amennyiben három, vagy annál kevesebb csillagot jelöl meg a vásárló, legalább egy ok kiválasztásával meg is kell indokolnia választását. A kiválasztott indoklást az eladó is láthatja a Részletes értékeléseim összesítése menüpontban.

A részletes értékelések átlaga megjelenik az eladó visszajelzési lapján is, miután az ilyen módon értékelt eladások száma eléri a 10-et.

A részletes értékelés során megválaszolandó kérdések az alábbiak.

Mennyire felelt meg a termékleírásnak a kapott áru?
A választható értékek: nagyon pontatlan; pontatlan; még elfogadható; megfelelt; tökéletesen megfelelt

Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén az alábbi okok közül kell legalább egyet választani:
- Nem felelt meg a leírásnak.
- Termékleírásból lényeges információ hiányzott.
- Hamisnak bizonyult.
- Nem kaptam meg minden tartozékot és kiegészítőt, ami a termékleírásban fel volt tüntetve.
- Egyáltalán nem kaptam meg a terméket.
- Egyéb indok

Mennyire volt elégedett az eladó kommunikációjával?
A választható értékek: nagyon elégedetlen; elégedetlen; többé-kevésbé elégedett; elégedett; nagyon elégedett

Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén az alábbi okok közül kell legalább egyet választani:
- Túl sokáig kellett várni a válaszokra.
- Az Eladó barátságtalan volt.
- Nem kaptam választ a feltett kérdéseimre.
- Nem tudtam felvenni a kapcsolatot az Eladóval.
- Egyéb indok

Milyen gyorsan bonyolította le az eladó a tranzakciót?
A választható értékek: nagyon megkésve; megkésve; elfogadható idő alatt; gyorsan; nagyon gyorsan

Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén az alábbi okok közül kell legalább egyet választani:
- Az Eladó hibájából túl sokáig tartott.
- A szállító cég hibája miatt késve érkezett meg.
- A termék egyáltalán nem érkezett meg.
- Egyéb indok

Mennyire volt elégedett a szállítással és csomagolással?
A választható értékek: nagyon elégedetlen; elégedetlen; többé-kevésbé elégedett; elégedett; nagyon elégedett

Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén az alábbi okok közül kell legalább egyet választani:
- Az Eladó magasabb költséget számolt fel, mint amit eredetileg a termékleírásban megadott.
- Az Eladó olcsóbb szállítási móddal küldte el a terméket, mint amiért én fizettem.
- Az Eladó több terméket egy csomagban küldött el, pedig mindegyik termékért külön felszámította a szállítási és csomagolási költséget.
- Egyéb indok

Figyelem!
Már leadott értékelést utólag módosítani nem lehet.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!